sâmbătă, 21 iulie 2012

Dorinte in doze mari...:>:>:>
Am incercat in ultimul timp sa fiu mai atenta la ce e in jurul meu si la felul in care oamenii transforma orice privire dragalasa sau orice instinct intens in vulgaritate,lucru pe care eu nu l-am inteles si nici nu il voi putea intelege.
Plimbandu-ma pe strazi o viziune mi s-a asternut in fata in momentul in care ma gandeam sa scriu despre aceste exagerari ale persoanelor ce ne inconjoara...intrucat ..privind spre cer la o ora aproximativ tarzie,atunci cand luna era deja in inaltul boltei ceresti...un val de culori mi-a acoperit pleoapele si m-a afundat intr-un intuneric ce imi dadea fiori.
Simtindu-ma ca intr-o camera marginita de obisnuitele colturi am incercat sa privesc in jur,desi in bezna aceea nu eram foarte sigura ca pot distinge ceva...
La cateva minute zaresc doi tineri...fata si baiat..rezemati de o masina si discutand.. . Totul parea ciudat,uitandu-ma la ei as fi putut jura ca s-ar fi inghitit unul pe celalt numai dupa felul in care tipa isi musca buzele iar el o analiza..
Vorbeau...ceea ce in lumea reala ar putea fi interpretat foarte usor ca  un pacat grav, care pentru lumea total lipsita de cultura poate deveni o crima.La un anumit moment am simtit nevoia sa ma ascund si sa ii privesc ,deoarece imi dadeau niste fiori pe care nu ii simtisem niciodata si am hotarat sa raman.Brusc,vocile lor se auzeau iar fata incepuse sa il tachineze si sa il inghionteasca gingas din cand in cand iar el radea...
Pentru mine...era clar..erau prieteni buni si atat...
Dupa ceva timp am observat o strangere in brate care a adus lacrimi in ochii fetei...atunci stiam ca ceva a fost neinregula,desi el nu banuia nimic incercand doar sa se joace..
Vorbind a trecut timpul repede iar fata reprosa continuu faptul ca timpul a trecut fara ca el sa faca anumite marturisiri care ar fi usurat-o...
La plecare...fata saruta gatul baiatului iar acesta zambeste..,ea se musca de buza si il mai saruta pe gat, apoi ii spune ca pleaca.. il pupa pe obraz si pleaca...la sfarsit il strange tare in brate iar... si pleaca..
A FOST FRUMOS DIMINEATA CAND AM REALIZAT CA TOTUL A FOST DOAR UN VIS...;m-am bucurat ca a fost un vis ,deoarece stiu ca in lumea reala cei doi ar fi fost criticati...in mintea mea..si a celor ca voi..care imi cititi blogul (indiferent de nr...)cei doi reprezentau romantismul ascuns al inimilor noastre din ziua de azi..bunul simt mentinut de sentimente arzatoare...dorinte ascunse exprimate in simple atingeri ale buzelor:)
ps:Am scris asta pentru a va arata ce frumos e sa visezi...ce frumos este sa intelegi gandurile fara a le transforma in mizerii:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu