vineri, 20 iulie 2012

Gelozia omoara prietenii:)

Tind sa observ din ce in ce mai mult ca fetele devin mult mai groaznice decat baietii...si uite..eu sunt fata..decii:)..exces de sinceritate.
Din putinii mei ani de viata am observat ca doi baieti care se cearta peste 2 minute isi strang mana,insa fetele...am ajuns sa cred ca eu sunt cea proasta..pentru ca am crezut in ea si in multe altele pe care le vedeam prietene...pentru ca ea nu a avut incredere in mine si  pentru ca ne-am povestit atatea..pentru nimic.
Nu am inteles niciodata violenta..iar atunci cand o folosesc incerc sa fie in spirit de gluma..realizez astazi ca daca o prietena sau un prieten te jigneste ...cel mai bine este sa taci..si sa nu intorci nimic inapoi..asa se stinge totul mai usor.:)
Nu o sa regret niciodata ca am avut incredere,insa pe viitor o sa stiu ce inseamna sa am ,,prietene'':)
App: Baietii vin si se duc,prietenele sunt singurele care nu te fut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu