duminică, 8 aprilie 2012

Adolescenta ...ucisa de lene!

Imi amintesc si acum de zilele in care eu..mica fiind trageam de pantalonii surorii ,deoarece imi doream sa ajung mai repede ca ea..stiti voi ..febra aia de a iesi si de a te simti liber prin simla zbantuiala zilnica in ciuda conditiilor parintilor:))
Ei...ce credeti? M-am facut ,,mare'' adica vorba aia ce fata sau baiat nu considera liceu evadarea aia din strictele reguli care pentru mine nu au prea existat..ce adolescent nu crede ca odata cu inceperea liceului iesirile dese si distractia nu vor fi cotidiene...
Constat cu dezamagire ca traiesc printre fosile...majoritatea persoanelor se axeaza pe lene zilnica scufundandu-se intr-o stare groaznica ,in timp ce altii care chiar ar avea motive sa stea asa dau cu pumnii in perna ,deoarece sunt tinuti in loc de ,,prieteni''.
Eu un adolescent mi-l imaginez intr-un fel foarte tampit ..cuvinte potrivite fiind:ras continuu,stare de tristete care dau iar in fericire,terase,parcuri etc etc..astea au cam murit.
Adica de ce sa ne purtam ca la 16 ani cand o putem imita pe mamaie?
BRAVOO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu