vineri, 20 aprilie 2012

LUMEAAA MEAA..E A MEA..SI ZBOR PRIN EA..E LUMEA MEA!

Nu stiu cata lume o face,daca o face si nici nu stiu cam cat de tare ma intereseaza.
In ultimul timp incep sa imi redescopar lumea meaaaaaa...cum?habar n-am si aastaa ma mira si pe mine foarte tare.Eu asa ,desi nici macar cea mai buna prietena a mea nu ma stie si stie bine cine e ,sunt una dintre ceele mai ,,zdruuuliiii'' cum ma numeste iubita mea mamica, persoane din lumea asta.Tind uneori sa imi arat adevarata personalitate in fata persoanelor noi ,deoarece cele vechi nu m-au inteles niciodata cu adevarat..
Lasand dilemele mele si ale altora la o parte,tin sa mentionez ca in ultimul timp sunt foarteeeeee flu flu si asta nu semnaleaza un inceput de lipsa a responsabilitatii sau chestii de genul acesta :IN NICIUN CAZ!
FLU FLU EU?PAI IN ACESTE SUPRADOZE DE ENERGIE SE INTAMPLA LUCRURI PRECUM:
TOPAIALA,RASETE ,OCHI SCLIPITORI SI ALBASTRIIIII ALBASTRIIIIIII,ZAMBETE LARGI,ENERGIIIEEEEE,VISEEEEEEEE LUNGIIII SI DULCIIII ETC ETC.
Stiu ca foarte multa lume in ziua de astazi are tendinta de a fi indiferenta  total in fata a tot ceea ce se asterne in drum .Eu de mic copil tind sa imi bag nasul in cele mai mici detalii...migaloasa si atenta,scumpa dar impulsiva,sensibila dar tare...trecand de multe ori de la o extrema la alta realizez ca nimeni nu ma cunoaste si doare foarte tare..insa inca am puterea sa ma bucur...jumatatea mea?da exista si ma raneste aproape zilnic...insa tin la ea mai mult decat la ceea ce se afla in pieptul meu..pentru ca sentimentele mele sunt mai presus de orice,am pus absolut tot ce aveam eu mai bun in mainile lui..nu ma cunoaste..nu ma pretuieste sau respecta asa cum poate as merita ...ipocrizie ?nea.Doar exces total de sinceritate in urma nenumarator seri in care cu gura intepenita in perna priveam cum nenorocitele de asternuturi absorbeau tipetele de durere transformandu-le in cioburile care se infigeau crunt in inima mea.
Poate sunt prea cuminte in ochii altora sau poate in ochii altora sunt o nebuna.,poate pentru cele mai importante persoane stiu doar sa plang si prin asta sunt slaba ,insa eu consider ca lacrimile dovedesc cat de puternica sunt ,deoarece dupa ce plang sunt mai puternica ca oricand fiind gata sa lupt...cat o sa mai lupt?cat ma tin puterile.De cine imi este dor?de banalitatea serilor cu stiu ei cine in parculetul ala plictisitor si prostesc pentru unii...nici eu nu stiu ce sunt defapt ,insa toata viata o sa ma laud cu doua lucruri sunt puternica si sincera (pe fata zilnic ).Stiu ca gresesc si toti o facem ,insa mereu o sa rad cand simt nu cand trebuie,o sa tip cand vreau unde vreau pentru ca eu asa imi arat bucuria,o sa traiesc langa cine iubeste defectele pe care le vad altii si langa cineva care vede tot ce am eu bun asa cum si eu vad tot ce are el bun.
Asadar lumea meaaa?Lumea mea e locul ala banal unde rad pana nu mai pot respira...lumea mea sunt toti oamenii pe care ii ajut si ma ajuta..sunt multi din cei pe care i-am cunoscut asa la doar mic inceput de liceu (stie mai ales ea :X)  .Lumea mea e tot ceea ce imi face inima sa tresare de bucurieeeee.
Fericirea si speranta sta in ceea ce construiesti prin propriile aspiratii ,nu in ceea ce altii cred ca ele constau defapt:X!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu